Cunsegna in lotti di carri di avvolgicavi intelligenti

Shanghai, Cina – 30 di maghju 2025 – Morteng, un pionieru in e soluzioni di trasmissione elettrica dapoi u 1998, annuncia a consegna in lotti riescita di i so rivoluzionarii Carri Bobina Cable à i principali partenarii di u settore minerariu. Questa rializazione storica marca un passu avanti significativu in l'elettrificazione è l'automatizazione di operazioni minerarie esigenti, implementendu a tecnulugia di Morteng, prima in u settore, à grande scala.

Bobina di cavi intelligente-2
Avvolgicavi intelligente -1

Cuncepiti specificamente per e dure realità di l'industria mineraria, i carrelli avvolgicavi di Morteng risolvenu una sfida critica: a gestione mobile affidabile di i cavi di alimentazione è dati per e grandi macchine elettriche. U so rivoluzionariu sistema automaticu di avvolgicavi srotola è recupera u cavu senza intoppi mentre l'attrezzatura si move, eliminendu a manipulazione manuale periculosa, prevenendu danni à i cavi è riducendu drasticamente i tempi di inattività. Essendu u primu in l'industria à ottene questu livellu di automatizazione integrata per l'applicazioni minerarie, Morteng stabilisce un novu standard.

Bobina di cavi intelligente-3

Oltre à l'automatizazione, ste vitture offrenu capacità di cuntrollu remotu intelligente. L'operatori ponu gestisce a tensione di i cavi, monitorà u statu è cuntrullà u muvimentu da una distanza sicura, rinfurzendu a sicurezza operativa è l'efficienza in e miniere. Sta innovazione sustene direttamente a transizione urgente di l'industria minera mundiale versu apparecchiature più pulite è cumpletamente elettriche, riducendu a dipendenza da u diesel è riducendu l'emissioni.

Bobina di cavi intelligente-5

«Sta consegna in massa hè una testimonianza di l'impegnu di Morteng per e soluzioni ingegneristiche chì permettenu i viaghji elettrichi di i nostri clienti», hà dettu un portavoce di Morteng. «I nostri vagoni per cavi ùn sò micca solu prudutti; sò facilitatori per una miniera più sicura, più produttiva è più sustenibile».

Bobina di cavi intelligente-4

Questa incursione in a gestione avanzata di i cavi sfrutta a cumpetenza prufonda di Morteng. Dapoi più di 25 anni, a cumpagnia hè stata un produttore asiaticu di punta di cumpunenti critichi cum'è spazzole di carbone, portaspazzole è sistemi di anelli scorrevoli. Operendu da strutture muderne è intelligenti in Shanghai è Anhui - cumprese linee di pruduzzione di robot automatizati - Morteng serve OEM mundiali in l'energia eolica, a generazione di energia, a ferrovia, l'aviazione è l'industrie pesanti cum'è l'acciaiu è l'estrazione mineraria. U Cable Reel Car rapprisenta una espansione strategica, applicendu cunniscenze di trasmissione elettrica di basa per creà sistemi integrati chì risolvenu sfide industriali di u mondu reale.

Bobina di cavi intelligente-6

I carru di avvolgimentu di cavi di Morteng sò avà attivamente impiegati, furnendu u "cordone umbilicale" essenziale per i veiculi minerarii elettrici, assicurendu un flussu di putenza ininterrottu è spinghjendu a trasfurmazione di l'elettrificazione di l'industria.

À propositu di Morteng:
Fundata in u 1998, Morteng hè un fabricatore cinese di punta di spazzole di carbone, portaspazzole è gruppi di anelli scorrevoli. Cù impianti automatizati d'avanguardia in Shanghai è Anhui (i più grandi impianti di stu tipu in Asia), Morteng sviluppa è furnisce suluzioni d'ingegneria cumplete per i pruduttori d'equipaggiamenti originali di generatori è i partenarii industriali in u mondu sanu. I so prudutti sò cumpunenti essenziali in l'energia eolica, e centrale elettriche, e ferrovie, l'aviazione, e navi, l'attrezzature mediche, i macchinari pesanti è l'industria mineraria.


Data di publicazione: 30 di maghju di u 2025