Scintille causate da usura anormale di e spazzole di carbone è cause meccaniche

E scintille causate da l'usura di e spazzole sò un prublema cumunu in u funziunamentu di i motori CC o di i motori asincroni à rotore avvoltu. E scintille ùn solu acceleranu l'usura di e spazzole è di i cummutatori/anelli scorrevoli, ma generanu ancu interferenze elettromagnetiche è ponu ancu presentà periculi per a sicurezza. Morteng analizza e cause di u prublema da i seguenti:

Prestazione: Usura rapida di e spazzole è rimpiazzamentu frequente; scintille perceptibili durante u funziunamentu, ancu brusgiendu a superficia di l'anellu scorrevule; salti o vibrazioni di e spazzole.

spazzole di carbone-1

E principali cause meccaniche di scintille:

Cuntattu di spazzola poveru: Questa hè una di e cause più cumuni.

Pressione insufficiente di a molla: L'invecchiamentu di a molla, a deformazione o i paràmetri di pressione iniziali troppu bassi ponu purtà à una pressione di cuntattu insufficiente trà a spazzola è u cummutatore/anellu scorrevule, aumentendu a resistenza di cuntattu, pruvucendu u riscaldamentu di i punti di cuntattu è rendendu più prubabile a furmazione di scintille durante a cummutazione di corrente o e microvibrazioni.

spazzole di carbone-2

Pressione eccessiva di a molla: Mentre una pressione eccessiva pò migliurà u cuntattu, aggrava l'attritu meccanicu è l'usura, genera calore eccessivu è polvere di carbone, è pò dannà u film d'ossidu nantu à a superficia di u cummutatore, aumentendu cusì a scintilla.

Spazzole bluccate in u portaspazzole: A deformazione di u portaspazzole, l'accumulazione di depositi, dimensioni di spazzole incompatibili, o l'usura di i lati di e spazzole ponu fà chì si movanu in modu inflessibile in u portaspazzole, impedendu li di seguità currettamente e piccule vibrazioni o l'eccentricità di u cummutatore/anelli scorrevoli, risultendu in un cuntattu instabile.

Difetti di superficia nantu à u cummutatore/anellu scorrevule: Irregolarità di a superficia (graffi, pozzi, brusgiature), ellitticità/eccentricità eccessiva, fogli di mica sporgenti (cummutatore) o muvimentu assiale eccessivu ponu interrompe u cuntattu scorrevule lisciu è cuntinuu trà a spazzola è a superficia rotante.

Installazione impropria di e spazzole: E spazzole ùn sò micca installate currettamente in a pusizione centrale o à l'angulu currettu.

Vibrazione eccessiva di a macchina: A vibrazione di u mutore stessu o di l'equipaggiu di trasmissione hè trasmessa à a zona di a spazzola, pruvucendu u muvimentu di a spazzola.

Usura irregulare di u cummutatore/anellu scorrevule: Porta à una superficia irregulare.


Data di publicazione: 27 d'aostu 2025